امیـــــر صـــــــدراامیـــــر صـــــــدرا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

امیــــــــر صـــــــــدرا ...

من و مامانی و بابایی اومدیم خونه مامان بزرگ که همگی باهم بریم البرز هیئت

1391/10/8 19:48
546 بازدید
اشتراک گذاری

محرم با امیر صدرای گل

 

 حتما بقیه عکسهامو تو ادامه مطلب ببنید و حال کنید

کلید خوری

چه حالی میکنم من وقتی خونه مامان بزرگم هستم

 

منوبابا منوبابایی داریم برای تاسوعا آماده میشیم

چه سرمایی بود اون روز جاتون خالی  سرمای شدید

وای از این بالا چقدر همه چی فرق داره

محرم

السلام علیک یا حضرت علی اصغرمحرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
7 دی 91 11:09
قـــــــــــربون سقـــــــــــاشدنت برم الهـــــــــی...


دایی امیر علی و امیر صدرا جوووون
9 بهمن 91 11:06
قربون سقای خوشملم برم... امام حسین نگهدارت باشه دایی دلم تنگولیییییید واسه داداش ابولفضل