امیـــــر صـــــــدراامیـــــر صـــــــدرا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

امیــــــــر صـــــــــدرا ...

این عکس هیچ ربطی به مطلبی که نوشتم نداره گذاشتم که دل بابا غلام آب بشه

1391/10/8 19:21
511 بازدید
اشتراک گذاری

امروزجمعه است بابا غلام بعداز ظهر رفت کربلا خیلی جاش خالیه هنوز نرفته دلم برای خودش و عینکش که باهاش تلویزیون نگاه میکنه ونمیزاره من بهش دست بزنم تنگ شده امیدوارم به سلامتی بره و برگرده و اونجا منو بابایی ومامانی رو دعا کنه بابا غلام التماس دعا زود برگرد بابا غلام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمو داودش
8 دی 91 20:59
سلام عمو کوچولو و عزیززززززززززمممممم خیلی با وبلاگ حال کردم مخصوصا از به روز بودنش و عکسهای زیباش. انشالله بابا غلام هم سالم میره و بر میگرده و توی جیگر با بابا مامانت میرید و اونجا عمو داود هم دعا میکنی جیگررررررررر. بازم میام
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
8 دی 91 21:43
سلام عزیز دلم ؛ خیلی عکس های نازی گذاشتی ، خدا پشت و پناه بابا غــــــلام باشه فدات بشـــــــم ... دووووووووووووووستتون دارم
مامان علیرضا
9 دی 91 7:43
سلام ماشالا به این گل پسر خدا حافظ مسافر کربلاتون باشه گرچه خود امام حسین حسابی مراقبشونه! پسر نازتونو از طرف من ببوسین من از طریق وب امیر علی جان اومدم اینجا
عمه جونی
9 دی 91 18:11
سلام جیگرم .عزیـــــــــــــــــــــزم انشا...بابا غلام به سلامتی میره و میاد و واست کلی سوغاتی های خوشگل میاره .عزیزم تو این عکس شدی امیر صدرا خانوم .دوست دارم خیـــــــــــــــــــــــلی زیاد زیاد